starkare


OM JUST DIG

NAMN: Emma Josefine Kupari
FÖDD : 4 augusti
BOR: vattjom
SMEKNAMN : inget sp, typ emsis, kupari.
FAMILJ : mamma,pappa bror
INTRESSEN : Musik, Rita, Jonas Familj och vänner
SKOLA : Sköle

HAR DU UNDER DENNA MÅNAD..

SAKNAT NÅGON : ja
ÅNGRAT NÅGOT: ja
LJUGIT : vet inte, någon vitlögn säkert.
Svikit någon:  nej det tror jag inte
GRÅTIT : ja
SKRATTAT : men ja
VARIT SJUK : ja
VARIT UTOMLANDS : nej
HAFT SEX:  nej
TRÄFFAT NÅGON SOM DU CHATTAT MED PÅ DATORN : ja?  


KÄNSLOR

GRÅTER DU OFTA : ganska
SKRATTAR DU OFTA : ja
HUR KÄNNER DU DEJ JUST NU: trött och förväntansfull
HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN:  bra (:
HAR DU FUNDERAT PÅ SJÄLVMORD;  nej
HAR NÅGON/NÅGRA HEMLIGHET/ER FÖR DINA FÖRÄLDRAR : har jag nog de.

KÄRLEK!

FUNNIT KÄRLEK DENNA MÅNAD:  Den har redan funnits där
BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD : lagomt
ÄR DU KÄR I KÄRLEKEN : ibland
TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID:  jag vet inte , jag tar en dag som den kommer, men aa säkert.
ÄR DU FÖRÄLSKAD JUST NU:  ja <3
OM JA, VEM : Jonas Stiernström
HUR MÅNGA GGR HAR DU STRULAT DENNA MÅNAD : Ingen annan än min jonas, never.
HAR DU BLIVIT SÅRAD AV KÄRLEKEN: ehm, kanske lite
HAR DU BLIVIT LYCKLIG AV KÄRLEKEN: men klaart.
SKA EN KILLE VARA SÖT ELLER HET : båda (:
SKA EN KILLE VARA LÅNG ELLER KORT : spelar ingen roll. inte mycket kortare
SKA EN KILLE VARA BLOND ELLER BRUNETT: spelar ingen roll, men brunetter är favvis.
FÅR DU MÅNGA KILLAR : bryr mig inte^

UTSEENDET PÅ DIG

BRUNETT ELLER BLONDIN: brunett
ÖGONFÄRG: gröna
LÅNGT ELLER KORT HÅR : mellan
BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU ÄR SNYGG,SÖT,VACKER: jadå,
HAR NÅGON SAGT ATT DU BORDE BLI MODELL:  hm, ja emma x) men bullshiat
HAR DU LÅNGA NAGLAR: nopee
SMINKAR DU DIG:  sometimes, men sällan om det inte är något speciellt
VARFÖR? ÄR DU INTE VACKER UTAN ?: haha men klart.,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0