No Hurt Or Sorrow

Hej! Har haft en udda dag idag, vi har aldrig riktigt jobbat. Mer än på matte provet. Iaf så börja vi med svenska, film där. Sedan med biologi, film där med. Sedan var det musik träning, så vi gick dit och rappade lite hehe. Fortsatte med lunch, fick springa slalom mellan köttbullarna på golvet i matsalen som alltid när det är köttbullar, grisungar säger jag bara. Sedan väntade det fruktande matte provet. Usch och fy vad jag är riktigt dålig på matte. Det är inte roligt alltså!, det blir nog ännu ett ig som jag fixar på omprovet. Men som glada nyheter efter matten så stötte jag på Ingela (min bildlärare) och alla började fråga vad dom fått för betyg, och jag ville ju åxå veta, nyfiken som man är. Och hon va osäker på vad jag hade, så jag fick följa med henne till hennes rum, och då läste hon att jag fått, MVG. Mihi jag är glad just nu. Att det gått som jag ville. så jag lever på det just nu, och mina underbara vänner, och min underbara jonas, och min underbara hund och det underbara vädret, puss på allt. och med det säger jag hej då! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0