une voyage

Halo! , asså min skriv vilja försvann nu, jag skrev ett helt inlägg och de försvann, buhu ;'( .

Men jag kan köra det kort, jag har nyss varit på möte om kroatien . Fått lite info om allt, Restid, försökringar och nöjen. Även blivit varnade över att man kanske inte ska ha uringade tröjor, hejhej polotröja? Gänget som ska åka är som ledare Sussanna och Anita, sedan äre jag, Frida, Sofia, Rebecka, Christoffer, Fredrik som elever, vi kommer ha otroligt skoj, och jag längtar verkligen! Vi ska samla in lite pengar innan vi åker åxå, genom att på onsdag ska vi baka och göra höst " mat " till en höst "marknad", som jag senare skriver om när de närmar sig så ni hinner dit och sponsra oss (:

imorgon ska jag in till stan dirket efter skolan, för att sedan möta Elin och käka med henne, och dra upp till norraberget där det är en gratisfestival som börja halv sju, åh va härligt, Elin och live musik, de är underbart tillsammans alltså!, och lyssnat på 2 band som ska dit, ett reggae band<3 hehe, så detta inlägg får sluta med en reggae bild, så puss på er och vi hörs!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0