retour de école

Halo !
nu har skolan börjat, och jag är helt slut haha!, härligt att få träffa alla igen, men imorrn börjar allt som vanligt. hade dock två "riktiga" lektioner idag, men på idrotten skulle jag och Frida springa iväg. Möte om kroatien. Lite info och jag längtar ! , men kommer sakna alla, men de kommer bli kanon kul *tummenupp*. och fuck alla som inte våga stå för sig själv, asså jag blir less, att ni tro jag bry mig? haha , patetiskt.

sååå, var på Birsta en sväng idag, och köpte ett par skor jag gömt från igår, hehe. dom är fiin. och sköön. och tyck va ni viiil. 125 kr, braa pris. fast jag gick med pappa så han betala typ hälften, utan att jag fråga, mysde. men jag hade kvar 58 kr på hm kortet så betala med de sedan tog han resten. har ingen bild på dom, så vill ni kika får ni söka upp mig serni.
och en saken med skorna va att jag sökte tygskor, gick in på hm, hittade ett par fina, fanns bara de paret kvar, de stog på fel ställe och de va min storlek, dom var menade till mig lala.

ska hoppa in i duschen nu, röja lite på rummet sedan tro jag ska slappa vid tv'n, såg att meangirls skulle gå, sett den tusen gånger men han är mums, och den är överdrivet pinsam - me like.
så puss på er ,
och extra puss på min älsklings jonas, två månader idag <3

Kommentarer
Postat av: jonas

älskar dig emma <3 (: fuck han som inte våga stå för sig själv, vilken jävla nolla

2008-08-25 @ 19:16:04
Postat av: Anonym

amagad, "som inte vågar stå för sig själv" .

2008-08-26 @ 16:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0