thedamagedones

En kväll utan något plugg att göra, jag blir helt göra lös och vet inte vart jag ska ta vägen. Vill göra något. nedrans ont i halsen också, så kan inte ut och röra på mig nå speciellt mycket. Mysa i soffan till en bra film. men vilken ? skulle vilja ha alla bra filmer i hela världen, tack.
  Att vara ignorerad utav småbarn skär i hjärtat. Det gör ont och ta mig tillbaka till trean, då folk viskade "rödluvan", töntigt att jag fortfarande bryr mig? ja. kanske. men de gör ont, likså som nu.
Vart tar man vägen?
Vart ska jag. älskling kom hit.

Ska nog ta och hyra mig en film. Skypa med den bäste, skratta och säga tyst när de spännande och sorliga scenerna kommer. Gråta vill jag göra. Jag behöver det. Romantisk komedi. tack hej.

Usch va denna blogg är sorlig ibland. Men ni behöver ju faktiskt inte läsa. Jag skriver av mig mina tankar. Det kanske inte är meningen att ni ska förstå. Jag förstår.


Kommentarer
Postat av: elin

<3<3

2010-10-13 @ 18:17:44
URL: http://autumnus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0