livet i, som är utanpå, hur kan du förstå?

längtan till mer är stor. längtan till mindre är större. luften är nu grå. världen är grön men känns brun. blommiga stövlar och pussar. hon är den jag ville vara men jag inte är, vem är bäst nu då. jo. usch vilket fint liv jag har en älg av trä, två ögon gjorda av kärlek alltid där för mig, jag har vänner av stål, och av värme förståss.
Idag är en sån där vacker bridget jones dag, fast med mindre trosor. utan b&j men promenad till ica för att bättre självkänslan för en stund. köpa b&j och gå hem. jo. usch vad jag svamlar. fint med blogg. skriva till folk som skall läsa ens skrifter och få en blick av ens liv. jo. förstå detta ni. ha.
gitarren, kom nu nu går vi. hej.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Haha nej det var bara bra, annars skulle jag ha fått en jädrans chock vid skolstarten ;) Ja! Vi får trösta oss med det :)

2010-08-19 @ 15:33:31
URL: http://lenalotta.devote.se
Postat av: elinpelin

haha underbart! b&j = love :D

2010-08-19 @ 18:02:42
Postat av: emma

jaa, men elin de vart isf en sån där som vi åt hos dig hihi^

2010-08-19 @ 22:32:05
URL: http://emkupari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0