.

Okej. Nu ska jag vara en riktig cheeseball, Agnes Johansson, det krävs oerhört mycket mod och motivation för det du gör nu. Att våga sig iväg själv bara för sin egenskull är helt otroligt duktigt. Du är så värd att få vara på en plats där du kan tänka, här hör jag hemma. Jag vill att du ska få känna de, att du känner dig hemma och längtar till nästa dag.
Jag kommer sakna dig så och vi syns väl snart? Fina agnes lycka till, vi syns snart.


juni 2006 var jag och agnes rosa tillsammans. åhsåfint.

ps. hör du något om en Emil Jensen konsert ringer du mig, ellerhur?


Kommentarer
Postat av: elinpelin

men va sött ni var!! :D

2010-08-19 @ 22:03:37
Postat av: emma

hihi

2010-08-19 @ 22:31:18
URL: http://emkupari.blogg.se/
Postat av: agnes

MEN EMMA DIN JÄVEL NU GRINAR JAG JU. du är ju finast i världen du, SÖTA DU! åh. tappar ord och rörelseförmågan i fingrarna (eller eh, uppenbarligen inte) som en följd av hur generad, smickrad, RÖRD och stolt jag blir. PUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSS <3<3<3<3<3<3<3<3<3

2010-08-20 @ 21:14:49
URL: http://ingetinget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0