BananMaffian

knäppaste saken hände igår ! Jag var på birsta med Elin igår och vi skulle käka lunch på donken och då ser jag min låssas kusin Amanda, och säger till elin :

Emma :" där är min låssas kusin =) "
elin : " nää, det är ju min låssas kusin , Amanda ju ?! "
Emma : " vaaa? neej ?!
Båda : *asgarv*

Amanda : Vaa ?! känner ni varandra ?!!! *as garv*

Det visade sig att Elin också är låssas kusin till Amanda och där med är jag och Elin nästan lite super nästan låssas kusiner =)

Jag köpte en plast till väggen jag ska skära ut någon fin bild och klistra upp på väggen - måste bara bestämma mig för vad. Någon siluett av en stad? av en människa? jag har ingen aning ! men jag få klura.

PUSS

Kommentarer
Postat av: elin

haha bästa hittills;p lilla nästan super låsaskusin;)

2009-10-12 @ 12:52:24
URL: http://butterflykisses.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0