Fields of gold

Gaaah. Fortfarande inget internet! Har igen lånat Sussis dator, (tack) men man blir grymt handikapad utan internet.
  Skola idag, vanlig skoldag, gick hyfsat fort. Börja få lite smått panik över gymnasium-val, betyg och allt annat! Och att min Elin tänker rymma iväg till USA nästa år gör det inte lättare (!), ett år ska hon vara borta, kommer sakna henne hur mycket som helst :( Hur ska jag klara mig? jag får väl försöka..

Kallt, är ordet för vädret nu, men jag gillar det!

Nä nu ska jag nog byta om till mjukis byxor, sov tröja, dra på mig tjockis-strumpor, vira in mig i en filt, slå på mysig musik och sätta mig i sängen och läsa ur min bok " När natten är som mörkast", som äntligen börja hända saker i, lycka !

Boken är alltså andra delen i böckerna jag pratar om för några inlägg sedan, den första var grymt bra och det hände saker hela tiden. Men i den andra som jag läser nu har det gått trögt eftersom det va så enormt seegt från början är på kap 14 nu och det är 17 kap eller något. Ungefär vid hälften av boken började det verkligen. Och nu är den som den första så jag kommer vara lite osocial denna helg, sorry hehe^^ 
Iaf så blir det del tre på måndag! hehe. 



så , puss på er!! , 

 

Kommentarer
Postat av: Fia

Jag har seriöst övervägt att kidnappa henne ett flertal gånger. Så hon inte kan försvinna!

2008-11-22 @ 00:42:18
URL: http://guldfisk456.blogg.se/
Postat av: Ekkin

Jag kommer sakna dig som tusingen kan jag lova! :(

Och de där böckerna måste jag läsa alltså.

2008-11-23 @ 00:57:14
URL: http://nitsew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0