uppd. 2 maj

Halo där ! - igen, nu är det alltså emma igen, som sagt är jag i grätnäs nu. Det är trevligt här, kom hit vid 17-18 tiden? Käkade middag jag och familj + mormor och morfar.


Man blir så glad av att komma hit, tro jag ska gå en lång prommis med kameran imorrn. Kanske kan fånga detta underbara ställe på bild. Det är värkligen som en uppstärkelse att komma hit, utan att behöva ta några viktiga beslut och bara vara , med sina nära och kära.


Fick en trevlig nyhet av elin, Karin och elin ha fixa en husvangs plats på urkult, el plats ! asså jag längtar så enormt mycket. Men den som väntar på något  gott väntar aldrig förlänge. Det ska bli underbart ändå. Puss på de.

Men nu ska jag sluta skriva och sova, eller aa prata med elin pelin i en timma eller någe  8)

 Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0