yeey(:

Okej det var min lilla släng av depp för dagen, men bort med de. Happyness på G.
yes.
nu kör vi!

så okej, idag har jag fått träffa mina sötungar igen (: nice. Och börja närma mig ett slut på mina big-momma byxor <3 på syslöjden. Ska bara sy mudd runt midjan, och sedan mudd runt byxbenen. hoppas att de blir bra. Och min favis lena ll va tebax nu efter en fin semester  peppar kaka var hon. 
Idrott var det idag, poängjackt vare. Bättre resultat på allt tro jag sedan i höstas, det är väl positivt ?  
Och när jag ändå pratar om idrott kan jag ju nämna att dt blir idrotts prov -teoretiskt-  imorrn som värkar as svårt, har inte gjort de eftersom jag va sjuk när man egentligen gjorde de.

Och massa glädje när man kommer hem till musiken<3 otroligt va glad man blir av disney (: hjelp asså.
btw, nån som har hercules låten I Won't Say I'm In Love ? på svenska helst (: ? * flörtflört*

mumms på dig.
image2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0