sysselsätta mig själv funkar,. lite

Haft en underbar dag med tjejerna, Evelina och Frida. Jag och Frida moppade ut till Evelina, vi fick fika och myste ute på altanen. Pratade minnen och va vi ska göra i framtiden. Det va mysigt med saft som smakar körsbär, Evelinas farmors   sockerkaka -god som få! , och special skuren melon så man inte behöver kladda! Vi åkte in till matfors en sväng och bar bord ut till solen, åt glass och drack hallonsoda, sedan åka guppiga skogs vägen till evelina igen. Mysig dag, och den tackar jag för.

Jag har så otroligt underbara vänner. Helt sjukt. kvällen med Tobbe Rickard Robin och Emma var också underbar. Taack. jag behöver de. Jag har det inte lätt just nu och alla hjälper mig. Tack <3

Nu ska jag åka till staden och se på bio med Evelina, hihi.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Fius

oh vad mysigt det låter =)

2009-08-19 @ 21:37:13
URL: http://guldfisk456.blogg.se/
Postat av: emma

Det vare också (:

2009-08-20 @ 11:15:51
URL: http://emkupari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0