she said i love you, do you love me ?

Hej ! idag hade jag bara en riktig lektion. På första lektionen som egentligen skulle vara egenstudietid så var jag på "planeringsgruppen's" möte i matfors, med Sofia, för att prata och redovisa lite om kroatien resan. Vi gjorde det för att kyrkan som är med i den gruppen sjänkte 2000 kr till oss för att ha till resan, så måste visa lite vad vi gjort.
  Där va vi i en och en halv timma, så när vi kom tillbaka var det syslöjd. Fortsatte med väskan, skar ut det jag ska trycka på den och så, "one love"-bob marley influerat citat, som ska pryda min väska i brunt och grönt troja, vi få se!
Efter de , franska, utan åsa så de blev lite repitition inför provet imorrn (som det är varning på hades små hjälpfigurer i hercules! skrik&panik! )
sedan vare ännu ett möte, kamratstödjarmöte. Där vi pratade lite om vad som hänt på skolan, om det var nån som ville ha nå hjälp med något och om att vi kanske ska starta ett café där folk kan umgås och så på skolan, i kapphallen. Så sköle elever- kommentera gärna förslag på vad ni skulle vilja kunna köpa, man får inte ha sötsaker, bara någolunda nyttigt, mackor? , frukt?  något annat ? , öppen för alla förslag!
sedan vare slut på dagen, japp kortis!.

På busshållsplatsen blev jag uppraggad av emma och per som skulle till stan så jag va fräck nog att följa med dom!Vi gick runt och letade efter skor till emma, men hon lyckades inte med de, det blev två tröjor och ett armband isf, hihi busigt. Per va lagomt negativ som vanligt, men vi hade det skoj. Emma och Per drog hem med Per's mamma, precis när vi skulle splittra våra vägar så ringer mamma, timing mami, duktigt! Vi vandrade runt lite för att jag skulle ha en jacka eller kappa, men de blidde inte av, en mössa och två par strumpbyxor blidde det isf. Precis va jag behövde kanske. mumms på höst kläder. hihi stickat is tha ♥

ska kila iväg nu, men vi höres!

Elin träffa mig nu, jag har elin brist på hög nivå, hjärnan skriker efter dig!

Kommentarer
Postat av: Ekkin

Du, jag och pepparkaksskumm på lördag bejbi!

2008-10-15 @ 21:29:09
URL: http://nitsew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0