ujuj, fullfart

var på lastada igår med, skulle byta min gröna cardigan till en större, men så klart va dom slut, så jag tog pengarna iaf, jag hade åkt in med frida och alexandra, dom töserna skulle klippa sig '( blev braa, braa resultat på båda (: ! ) iaf så gick vi runt lite, och in på Zara, där jag hittade en annan cardigan! , som kostade 50 kr mer än va den andra gjorde, men aja^. sedan gick jag och frida in på jc- rea rea. och jag hittade ettt par pojk-jeans , för femtio kronor ! jag blev kär och mitt uppdrag att köpa jeans är avklarat ^^, petter blev lite avis på dom, ( vi är i samma storlek just nu så han lär väll låna dom ;o )  men iaf så ska jag och petrus in till staden idag, och jag ska vara hans stylist hehe (:


kleder och emmor ojoj^, bjuder på bilder hehe^

inget nytt, men det va såå jag sågut lalal.  favvis kjolen (:




skeelarn 8)
 

dom nya jeanseen^


ingen bra bild men aa cardigan;d


heh jag kan åxå vara söt 8)

Kommentarer
Postat av: Fia

ååååh, fiina brallor!

2008-08-15 @ 15:40:44
URL: http://guldfisk456.blogg.sel
Postat av: Ekkin

sötunge ^^ din väska är snygggg!

2008-08-17 @ 18:06:01
URL: http://nitsew.blogg.se/
Postat av: jonas

fet.

2008-08-25 @ 17:54:42
Postat av: emma

modig, väldigt (:

2008-08-25 @ 18:30:58
URL: http://emkupari.blogg.se/
Postat av: Jonasstiernström

Jävla kuksugare som håller på sådär och inte vågar stå för det, nolla.

2008-08-25 @ 19:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0