TÄNKER TILLBAKA

Jag har knåpat ihop en lista av musik som jag spelade under tiden jag gick på sköle. Under den tiden jag gick på små promenader och gungade med jonas. Under den tid jag och emma skrattade tillsammans medans visatt i vår soffa. Under den tiden jag och sofia åkte till stöde för att bada. under den tiden jag och frida cyklade runt hela världen. under den tiden evelina och jag gungade på dagisgungorna på sena kvällen. Under den tid jag och vicky åkte till njurunda och badade med john. Så fruktansvärt många minnen, jag har försökt samla mycket av dem i en lista, inte allt. Men en del

TÄNKER TILLBAKA


Kommentarer
Postat av: e

ååh gungorna<3

2011-05-14 @ 14:02:52
URL: http://jnevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0