solsken för oss

det var längesedan jag hade en sådan värd helg.

fredag:
Firade tre fina vänner som fyllde myndiga, ett gäng fina människor samlades hemma hos familjen karlsson och firade dessa. Efter några timmar tog jag med mig Frida och moppade hem till matfors, där vi bestämde oss för att titta på Black Swan klockan ett på natten, kanske inte det smartaste vi gjort eftersom den filmen är en riktig tänkare. Vi gav upp efter ett tag och stängde av för att kunna kolla på morgonen som redan börjat visat sig på himmelen när vi somnade efter ett långt tag av prat om allt och inget.

lördag:
Av solsken vaknade jag och insåg att frida precis skuttat upp. Vi åt lite frukost för att sedan krypa ned i sängen och se klart på filmen. Vid eftertexterna rullade jag upp rullgardinen och vi gick direkt ut och pressade ett tag. Min mage började kurra och jag kom på att vi borde ut med moppen köpa lunch och ha picknick. Frida var inte så svår övertalad, hehe, så entusiastiska åkte vi iväg och åkte till en av mina favoritplatsen och pratade viktigheter och strunt över lite röktmakrill och gott bröd.
Min finaste frågade mig om jag skulle komma till han efter middag, så efter frida åkt så åkte jag iväg på ytterligare moppetur (jappjagfyllerartoniår!). Hela min lördag var fantastisk, fina fina frida som förstår mig och finaste hjärtat som gör mig lycklig.
Det var länge sedan jag skrev om hur jag mår på denna blogg.
Efter denna helg mår jag fantastiskt bra. Jag och jonas lekte ute med en fotboll, han övade skott och jag försökte störa och visa att jag också kan. Sedan gosade jag med valpisarna som är sötare än sötast, små pruppar hihi. Jag gick in och övertalade jonas att se en av mina filmer och hela kvällen var sådär fantastisk.
Sommaren närmar sig och ljuset på kvällarna gör mig lycklig, likt honom. Han gör mig lycklig. PUSS VÄRLDEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0