ledsen hest.

Elva idag skulle de släppas nya biljetter till peaceandlove., två min efter var det tokslut. Jag som hade trotsat min ekonomi och sagt " äh va fan." Men, tydligen fick jag inte gå. Jag var alltså två minuter för sen. I juni så släpps det vid ett tillfälle 100 till, 100 kommer ju ta slut på tio sek. Men jag tänker iaf chansa, har ju inget att förlora på det. Less och ledsen blev jag iaf. Paolo Nutini, Bob Dylan, Ziggy Marley. Det är allt jag behöver säga. Tack för mig. Nu ska jag gråta en skvätt. Tack ödet för att du skratta mig i ansiktet, lite ironiskt att jag lyssnar på Jessie J och just nu är hennes "whos laughing now", hon ska spela på PeaceandLove.. ja jag tror ni förstår. Bajs. Hej.

Kommentarer
Postat av: Frida

Det är sorgligt.

2011-05-31 @ 14:12:23
URL: http://fridaskitchen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0