funkar alltid

Jag: "nu ska jag städa min garderob :)"
Jonas: "Bra! Det bruka göra dig glad :D "

Pojken känner mig, väl. Jag är trasig, inte stabil. Mitt humör är som en bergodalbana som aldrig stannar. Men idag tog jag mig tid och börja städa min garderob. Precis som Jonas visste om så gör detta mig på bra humör. Kanske låtet konstigt och jag förstår att det är helt orelevant för er, och ointressant kanske. Men det känns oerhört mycket bättre nu. Jag har fått pysslat, skruvad, flytta lådorna i garderoben till bättre avstånd och slängt bort gammalt skrot. På bilden längst underst så är det kassar jag samlade ihop. En med trasiga och slitna kläder som jag ska slänga, den andra med kläder jag aldrig använder och ska skänka bort. Båda kassarna proppfulla och det känns så skönt. Som att slänga bort något som gjort ont, fast matrealistikst sett.
Jag har dock en garderob kvar som jag inte är färdig med, den jag förvarar säsongs kläder. Har pysslat lite med att byta fram shorts och lägga tillbaka tjockaste tröjorna. I den garderoben är det även en häng del där alla mina kära klänningar hänger. Jag ska iväg och köpa mig en klädställning från ikea inom snarast för att ge mina längre plagg bättre ställe att hänga på.
Gud vilket onödigt inlägg. Men min mening med det var att säga : Nu ni, vart jag glad (:



Kommentarer
Postat av: mirja

Ja min med!! Vi får starta upp en tillsammans där du kan sjunga lite då och då också och jag fixar inredningen!



Om du har några kläder någon gång som du inte behöver (du lär ju ha hunnit skänka bort det andra nu tänkte jag) så tar jag alltid emot kläder! :)

2011-05-06 @ 07:07:57
URL: http://mirjakupari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0