puss

Var i hela världen skulle du helst vilja befinna dig just nu?

vattnadal är finare än allt, punkt.

Vem skulle du vilja vara om du varit en helt annan person?

just nu - rihanna, i sitt undebara röda hår. fast egentligen arwen.

Vilken egenskap önskar du att du besatt?

jag vill kunna flyga, bort.

I vilken färg är ditt drömhus målat i?

mitt drömhus är täkt utav murgröna och andra klätterväxter, men i grunden ska vara målat i en pastellig färg, helst bebisblå.

Vilket namn är det vackraste du vet?

jag vet inte, men summer och harmony är fint.

Vad är det viktigaste att du hinner göra innan du dör?
 
resa tillsammans med jonas till alla de platser vi drömt om.

Vilken är din favoritsaga?

jag känner att de är lite väl mycket sagan om ringen nu, så jag får dra till med en annan favorit.

Om du bara fick lov att äta en sak i resten av livet vad skulle du välja?

lax, för att det är så fruktansvärt gott. dock skulle jag nog tröttna, bigtime.

Om du bara fick lov att klä dig i en färg resten av livet vilken skulle du välja?

men det kanske ni visste innan hihi.

Om du bara fick lov att se en enda film i resten av ditt liv vilken skulle du välja?
sagan om ringen, bara för att jag aldrig tröttnar

Om du bara fick köpa ett enda ting till vad skulle du välja då?

biljetter till mig och finaste, till ett speciellt ställe.

vilket språk är det vackraste du vet?


Vilken bok ligger på ditt nattduksbord just nu?

bridget jones dagbok 2

Vilken årstid tycker du allra bäst om?


sensommaren är tiden då allt är som bäst.


Kommentarer
Postat av: Knäppgöken.

Gått mäd lacks altsså!

Höhö.. var bara tvungen att prova på hur det känns att vara dyslektiker... eller vänta, det där var inte dyslektiskt, det där var mera.. efterblivet. Precis som hela jag då. Perfekt!! Anyway.. Gott med lax.



Har jag något mer "vettigt" att dela med mig av i denna mycket efterblivna kommentar? Låt mig tänka.. Tänkelitänk.. todelipom.. todelipom.. (så sjunger nalle puh, förresten)



Nej, jag hade inget mer att tillägga. Det jag egentligen skulle skriva var "tack så mycket :)" angående din kommentar på min bloggis. Så ja, nu har jag faktiskt fått det sagt. Godnatt

2011-03-15 @ 21:37:53
URL: http://fridaskitchen.wordpress.com
Postat av: Knäppgöken.

Gått mäd lacks altsså!

Höhö.. var bara tvungen att prova på hur det känns att vara dyslektiker... eller vänta, det där var inte dyslektiskt, det där var mera.. efterblivet. Precis som hela jag då. Perfekt!! Anyway.. Gott med lax.



Har jag något mer "vettigt" att dela med mig av i denna mycket efterblivna kommentar? Låt mig tänka.. Tänkelitänk.. todelipom.. todelipom.. (så sjunger nalle puh, förresten)



Nej, jag hade inget mer att tillägga. Det jag egentligen skulle skriva var "tack så mycket :)" angående din kommentar på min bloggis. Så ja, nu har jag faktiskt fått det sagt. Godnatt

2011-03-15 @ 21:39:35
URL: http://fridaskitchen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0