jag förstår inte

det gör så ont i magen. ni förstår inte. nu sitter jag och gråter. varför? jo. uppgivelse. och för att jag har en sån fin vän så hon inte ens förstår att de hon har tankar om är alldeles för mycket.
Men jo. nu sitter jag är, tårarna kan inte sluta. nog en blandning av allt. Jag förstår inte.

Jag förstår inte att Paolo Nutini kommer till peace and love och det finns ingen biljett kvar åt mig. 
Jag förstår inte att min slempropp inte kommer komma in till mitt rum igen.
Jag förstår inte att det är sommar. 
Jag förstår inte att jag egenligen borde vara glad för det är två dagar bort till sommarlov.
Jag förstår inte varför min lilla gopropp inte kommer tillbaka. Jag förstår inte.
Jag förstår inte att paolo nutini tänker uppträda fast jag inte är där. Han borde hämta mig. Eftersom han är så mycket för mig.
Jag förstår inte att jag har en sån panik.
Jag förstår inte vad alla tårar kommer ifrån.
Jag förstår inte att jag kan gråta till denna glada låt.

 


Kommentarer
Postat av: Frida

Men jag förstår att jag är din vän och att jag älskar dig massa och att du är alldeles underbar! Och jag lovar att ringa till dig under paolo nutini! Eller du kanske kan ringa mig från en fast telefon, annars tar mina pengar slut haha :D Det gör ont att sakna sin slempropp.... <3 Men det ska göra ont, annars vore det något som stod på tok. Massa fina minnen finns det kvar i alla fall! Kram på dig Emmu!

2011-06-22 @ 00:04:43
URL: http://fridaskitchen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0