Tell the devil I said “hey” when you get back to where you're from

Ett capo, frukt, Fridas present, plånboken, plugg. Var det jag skulle ha med till skolan idag. Jag glömde allt. Trots att jag är små sur idag ska jag försöka vara glad nu.

Igår hade jag en toppen bra kväll. Min fina kusin Elin följde med hem igår. Vi åt och sedan åkte och simmade. Vi simmade tjugoen längder och sedan trampade jag vatten i sju och magträning i fem. Kändes som en gummiorm efter, men var superhärligt. Väl hemma bakade jag och elin scones, tog in dem till mitt rum och såg på fame.
Mumms på den kvällen. helt underbart mysigt.

nu sitter jag här sur och bitter och ska snart skriva prov. Usch. Nu → Photoshop. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0