en gulkornig dröm

Jag vill ha en polaroidkamera som jag kan springa runt med och knäppa grumliga bilder med som jag sedan viftar ivrigt i luften. Jag känner såhär idag bland uppsats och val. Jag valde fel men det struntar jag i nu och kollar på fina bilder på sånt jag tycker om.

1.                                                                                                                                2.

3.                                                                                                                                4.

5.                                                                                              



1. två människor som genom deras musik gjort så mycket för mig, fint eller hur? de vet inte ens om det.
2. två fina som jag tyckte skulle passa riktigt fint i ett polaroidfoto, se, så fint de vart.
3. Jane Austins book club, en av kanske världens finaste filmer, bara för att jag ska se den ikväll med mamma, och popcorn, och ångest.
4. Jonas vet varför jag valde detta kort. Jason mraz har gjort mycket för mig. Även gett mitt underbara förhållande  och liv ett (två) soundtrack.
5. finaste agnes som sa för ett bra tag sedan att jag skulle se dessa två på filmduken, och tack agnes. jag är såld och kan se den tusen gånger.


Min dag vart inte bra, men den vart i alla fall mysig. Kan de vara så? jo det kan nog de. Nu kan det de iaf.

Ps. otroligt less på min design, man ser ju knappt att de är polaroid foton med blå bakrund.. vitt ska de va. äsch. ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0