pizzatime

Läste bloggen kalasgott i vanlig ordning då jag såg denna tävling och vart riktigt sugen på att vara med. det gick ut på att under februari baka pizza, en matpaj eller göra pasta. Jag var hemma igår pga ryggproblem och besök hos vårdcentralen så jag hade lite extra tid över. Den tiden stod jag i mitt vit-turkos rutiga förkläde och bakade pizza åt mig och familjen. Det vart två olika stora pizzor eftersom vi i familjen inte har samma smak. Till far och bror vart det en salami, lök pizza till min lillebror eftersom de är hans favorit. Till mig och mamma gjorde jag en av mina favoriter kyckling med banan & curry  med ruccola på toppen. Vart otroligt god. Självklart med Leilas deg, (med lite höftning för jag vill ha med salt och jäst). Hela familjen vart nöjda och jag hoppas nu på en vinst ! (:

 


Kommentarer
Postat av: Hny.

Nu blev jag hungrig :o

2011-02-23 @ 18:22:09
URL: http://hnny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0