Dag 11 - Mina drömmar

Dag 11 - Mina drömmar

Många av mina drömmar handlar om att få resa. Det är bland de bästa jag vet och jag har tusentals drömmar om resemål. Jag har snickrat ihop en världenrunt resa tillsammans som jag har som mål att ta tillsammans med jonas en vacker dag. Tror dock jag måste bli rik innan..
Mycket i mitt liv, mina mål, drömmar och tankar snurrar runt resor. Jag vill se världen. För att ni ska förstå lite bättre har jag målat ut mina drömmar på en karta. Dessa ställen har jag drömt om länge, det är mina och jonas dröm resemål mixtrade till en världenruntresa.

Jag vill rida över gröna dimmiga kullar på Island. Jag vill se rocky mountains i canada för att sedan åka till New york och gå promenader i parker med bänkar under yviga träd. Jag vill åka till mitt drömland och lyssna på reggae, för att sedan hälsa på lamorna i bergsområden i Peru. Vandra i regnskog i både sydamerika och afrika. Jag vill åka till hela afrika egentligen, kultur. Hälsa på Karin, Simon och tjejerna i Tasmanien, surfa och dyka vid en fin strand i australien, se operahuset innan jag och älskling åker till shire. Eller ja, vi åker till nya zeeland och myser bland gröna kullar och underbara vyer. Lugnet i stora staden, gå på tokyos gator. Pekings tempel, Laos vattenfall. Vara hindu ett tag i indien, hälsa på mumierna i egypten. Till Jonas favoritland och äta turkish delight, hyra ett vitt stenhus med blåa detaljer i grekland. Hälsa på kroatierna och bada vid kusten. Äta frukost ute vid ett lokalt bageri och kolla på eiffeltornet. Vandra runt bland kullar i skottland, gamla slott och njuta innan man åter igen åker hem till kära sverige. 



Dag 01 - Om mig
Dag 02 - Min första kärlek
Dag 03 - Mina föräldrar
Dag 04 - Min bästa vän
Dag 05 - Vad är kärlek?
Dag 06 - Ett ögonblick
Dag 07 - Min tro
Dag 08 - Mina syskon
Dag 09 - I min handväska
Dag 10 - Det här hade jag på mig idag
Dag 11 - Mina drömmar
Dag 12 - Min första kyss
Dag 13 - Det här upprör mig
Dag 14 - Det här får mig att må bättre
Dag 15 - Det här får mig att gråta
Dag 16 - Mina rädslor
Dag 17 - Det här saknar jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0