Dag 05 - Vad är kärlek?

Dag 05 - Vad är kärlek?

Kärlek för mig är när han kysser mig i nacken bara för att han vill.
Kärlek för mig är kramen av kusin en dålig dag.
Kärlek för mig är när någon ställer frågan ingen annan vågar ställa just för att vilja vara där för mig.
Kärlek för mig handlar det inte om fysisk kärlek för i grunden handlar allt om att man vill göra något som betyder något för en annan människa. Vilket ligger bakom allt fysiskt också. Jag vill kyssa denna fantastiska människa för att visa hur mycket han betyder för mig. Jag vill krama om henne för hon haft en dålig vecka.
Kärlek för mig i grund och botten är handlingar som man utför för andras skull, och känslor man inte kan förneka.



Dag 01 - Om mig
Dag 02 - Min första kärlek
Dag 03 - Mina föräldrar
Dag 04 - Min bästa vän
Dag 05 - Vad är kärlek?
Dag 06 - Ett ögonblick
Dag 07 - Min tro
Dag 08 - Mina syskon
Dag 09 - I min handväska
Dag 10 - Det här hade jag på mig idag
Dag 11 - Mina drömmar
Dag 12 - Min första kyss
Dag 13 - Det här upprör mig
Dag 14 - Det här får mig att må bättre
Dag 15 - Det här får mig att gråta
Dag 16 - Mina rädslor
Dag 17 - Det här saknar jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0