Dag 02 - Min första kärlek

Dag 02 - Min första kärlek
Jonas Stiernström är min första, och min ända riktiga kärlek. Han är min bästa vän, han är min älskling, han är mitt allt och mitt stöd. Jag hade en väldans tur egentligen, att hitta rätt direkt. Jag kan inte vara lyckligare än vad jag är med honom. Låter lite cheesy när jag skriver det, men han är verkligen den människa jag ser mig leva med resten av mitt liv. Att starta vårat förhållande med att vara bästa vänner har gjort så mycket för vårat förhållande idag. Han känner mig bättre än någon annan, och jag han.
Jag är tillsammans med den rätte, jag har min livs kärlek i armarna och jag har aldrig ens varit på en första dejt. Vi bara vart tillsammans, det var en naturlig övergång för en sommarkväll insåg vi båda att vi var så mycket mer. Haha, vad detta inlägg blev kliché, men jag berättar faktiskt bara sanningen.
Jag älskar dig, knas.


ps. skrattar lika mycket varje gång när jag ser bild 1 och 2.
1. Tagen i sexan under en filmkväll i min husvagn, skrattar av lycka för jonas var så liten och så söt. haha förlåt!
2. För att jag ser så jävla sur ut. kan tänka mig att jonas känner igen sig mycket i denna bild ( jag är ganska bra på att tjura ihop)

Dag 01 - Om mig
Dag 02 - Min första kärlek
Dag 03 - Mina föräldrar
Dag 04 - Min bästa vän
Dag 05 - Vad är kärlek?
Dag 06 - Ett ögonblick
Dag 07 - Min tro
Dag 08 - Mina syskon
Dag 09 - I min handväska
Dag 10 - Det här hade jag på mig idag
Dag 11 - Mina drömmar
Dag 12 - Min första kyss
Dag 13 - Det här upprör mig
Dag 14 - Det här får mig att må bättre
Dag 15 - Det här får mig att gråta
Dag 16 - Mina rädslor
Dag 17 - Det här saknar jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0