στον εγκέφαλό μου

För att göra något på min lunchrast och rasterna snor jag en lista av mina favorit bloggeska Flora,

10 FAVORITER
Färg:  turkos
Mat: Mammas Carbonara, grillad kycklig/grillad fläskfilé
Band/Artist: Så svårt att säga, just nu, Frida Öhrn
Film: Lord of dogtown, Sagan om ringen, mycket mer. 
Bok: The host, breaking dawn
Sport: Fotboll på tv, hockey och spela.
Årstid: Höst.
Veckodag: Fredag
Glassmak: Hallonsorbet, choklad.
Tid på dygnet: 20.00, lagomt att börja göra något på kvällen, även lagomt att sätta sig vid tv'n och mysa.


9 FÖR TILLFÄLLET
Humör: lycklig och lugn.
Smak: Banan.
Kläder: Ljusapojkvänjens, linne med tryck, pappas gamla kofta och lila mössa .
Bakgrund: Björn glädjetjut för han äntligen lyckats raderat sina mail.
Nagellack: inget alls för tillfället, bara rester från de svarta igår.
Tid: 14.03
Omgivning: Mitt arbetsrum på skolan.
Irritationsobjekt: Att inte sluta samtidigt som jonas.


6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina nära vänner: hm.. dejtat är fel ord, men ja, är tsm med min bästa vän  
Brutit mot lagen: Nee, tror inte det.
Blivit arresterad: absolut.
Badat naken: Ja!
Varit med på TV: På typ mittnytt i bakrunden.
Kysst någon du inte känner: Nej.

3 PERSONER
Du kan berätta allt för: Elin(x2), Evelina och Jonas.
Du tycker om: måånga fler än tre?!
Du inte gillar: meen..

2 VAL
Kaffe eller te: Te.
Vår eller höst: Höst.

1 ÖNSKAN:
Att jag nu var i grekland med min käraste Elin Jälmevik och min poojke, uscha va underbart de skulle vara

.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej kära Emma. Hoppas allt är väl med du! Blir lite orolig nu när jag sitter här. Har DU blivit arresterad?! Känns osannolikt. Hur gick det till?

Kram Kusin Jägermeister

2010-09-07 @ 21:49:56
Postat av: emma

Hahah nä jag ha ju inte de, tänkte att de var för självklart så jag busade till de lite :D är det bra i umeå dåå?=) kram :)

2010-09-09 @ 15:50:13
URL: http://emkupari.blogg.se/
Postat av: eeffeeee

BISIG BILD

2010-09-11 @ 14:13:29
URL: http://jnevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0