med rodnande kinder och en kyss i nacken

jag är så otroligt nöjd med mitt liv. varje gång jag är med han stärks mitt självförtroende, du suddar ut hårda ord jag tidigare fått hört. med dig är det vackert. varje litet skratt eller leende är äkta, så fint att det gör ont och det bubblar. hela jag bubblar. vill du ha en kaka?
en fin resa med klassen till den stora staden med mysiga parker med massor utav gula löv som snurrar runt fötterna, högar man kan bara springa igenom och sparka så löven flyger och sakta återvänder ner till den leriga marken. staden där jag kopplar allt till larswinnerbäcks texter, får upp ögpnen när jag ser gator med namn från en slinga jag tidigare nynnat på.
en fin början på ett ännu finare lov tillsammans med han och fina vänner. träffa en av de finaste som jag saknar såå, vi ska vara med varandra igen som hela sommaren, saknad. men med detta lov ska jag vila upp mig och lagra upp med glädje. glädjen jag får utav er, alla er.
nu ska jag duscha av mig, hihih fniss, sedan åker jag iväg in i skogarna igen där jag trivs som bäst med fiiinaste pojkarna och kanske en saknad. och såklart den bäste, såklart den bäste.
sedan följer jag med hem till honom igen. trygghet. allt känns så naturligt och vackert. somna intill hans lugna andetag.
Kaka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0