luften är ren

trygghet, fnitter och varma händer. vi är ett och jag älskar det.
åter hemma igen och fick finbesök utav en fnittrig tjej, vi pratade och jag insåg hur mycket jag saknat henne. fast det var länge sedan vi sågs kändes allt som tidigare med popcorn och lars winnerbäck. fnitter när vi kollar tillbaka, fnitter om små historier vi liksom glömt att berättat tidigare. hon är nyfikenheten själv, hihi.
fnitter är ett gulligt ord. det hörs på det när man uttalar det att det handlar om något bubbligt och busigt. det hörs. lika som det hörs sorg i vännens röst när man talar om vemodiga händelser. tillit.
jag är trött. återigen använder jag samma ord om och om igen och jag bara svamlar. fin morgon. fin kväll.


 imorgon är ett frågetecken. tvåårfyramånadersjudagar, nu med dig.
godnatt

Kommentarer
Postat av: effe

jag fnittrade igenom mig hela texten, JAG ÄLSKAR MIN EMSIS

2010-11-04 @ 14:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0