a demon in my bed

Idag har inte varit en bra dag, igår kunde jag inte sova så jag låg vaken till två, vilket är alldeles för sent för mig. Vakna sedan med väldigt ont i halsen, insåg snabbt att jag försovit mig. Vilken toppen start på dagen. Kom alltså försent till första lektionen som va Inså. vilket innebär att jag va tvungen att börja sjunga direkt. Inte det lättaste med en röst som nyss vakna och en hals vars infekterast av dumma baciller. Imorgon ska jag framträda fyra olika nummer, sjunger solo på alla fyra. Känner mig inte peppad alls med denna röst.

Någon som alltid få mig på bättre humör när jag är deppig är Gavin Degraw. en stjärna i kanten till han för att han skriver bra musik som gör mig bättre igen. bättre igen efter en dum dag då jag kännt mig som den röda pluppen bland alla gula.




Gavin Degraw - we belong together
Gavin Degraw - stay
Gavin Degraw - more than anyone
Gavin Degraw - belief


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0