rulltrappa

Kyssen i rulltrappan som alltid är lika fnissig. Kramen och ditt leende när du ser mig gråta till en film. Känslan av att dö utav syrebrist för att jag skrattar tills magen krampar, paniken sprider sig, jag skrattar ännu mer och sakta avlider. Vakna mitt i natten utav dina tunga, dova andetag och känna att du i din sömn krama om mig lite hårdare och jag ler för mig själv. Blicken utav dig när jag försökt förklara något men misslyckas halvvägs. När du mummlar för dig själv om att du är lycklig samtidigt som jag ge dig huvud massage. Blicken jag möter när jag i smyg iaktagit på dig länge, frågande. Känslan av din mun mot min nacke. Att veta att du aldrig lämnar min sida, trots mitt hemska obehärskade skratt. Det varma som blossar upp inom mig när du talar om vad vi gör tillsammans när vi flyttat ihop. Minnerna utav sommardagar när jag hör den låten. Blicken du ger mig när jag kliver in i samma rum som dig. Kramen efter saknad.

Med dig är allt vackert, även gråt och smärta. du är fin älskling, sagolikt.

Kommentarer
Postat av: effe

åh fyfan va fint<3

2010-12-12 @ 10:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0