there comes a time

Jag har haft en tuff period utan någon helst anledning egentligen, det bara blev så. jag har inte mått så bra, alls. men idag kände jag att allt vände. Jag insåg hur otroligt självisk jag varit. Visst med all rätt för jag anser att man måste vara självisk ibland, skit i jantelagen jag är fan värd de. Men idag pratade jag med den absolut vackraste människan i hela världen. Och allt bara vände. Jag vet inte vad det var. Jag kom till den punkt som sa att nu får det vara nog. Kolla runt dig, du har en jättefin familj och världens bästa pojkvän. Du har varit värd en tid av gråt, du behövde det. Men nu får depression vara över, han har varit där. stått ut med mig fast jag bara slängt skit på honom, han har tagit det för mig. Nu ska jag bara krama om honom. Det är han nu, hans tid. han är värd det bästa

+ blir glad av videor som dessa  


Kommentarer
Postat av: Kicki

Puss!

2010-12-03 @ 13:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0