jag ser ett hinder, jag med. Ja men akta dig då!

för sista gången detta år åker jag nu ned för denna backe, backen jag många gånger halkat i. En gång höll på se frida bli överkörd "det finns ett hinder", haha åh. I denna backe har jag åkt pulka, jag har åkt spark, cyklat och kört moppe. Jag har sprungit här i panik med jonas efter mig oförstående tills hans börja springa efter mig- efter det har han konstaterat att för att få mig springa fort, jätte fort ska man ta något jag tycker är obehagligt bakom mig. Men men, denna backe kommer jag få upp för på söndag igen, puss.


Kommentarer
Postat av: duvetvem

och man blir lika trött varje gång;)

2011-01-01 @ 13:50:53
Postat av: emsisi

hahah sötgummaaa <3

2011-01-02 @ 15:46:33
Postat av: Fridaaaa

HAHAHA. det är ju en underbar backe. fyfan. många kommer man har cyklat på somrarna upp där å, men moppen kom ju ett år också. det var härligt :D



Men sparken glömmer jag aldrig :D

2011-01-15 @ 15:18:14
URL: http://fridiss.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0