inspiration

Det är nära ett nytt år nu. Jag har börja bygga upp motivation till att ta tag i personliga saker. Som säkert många andra finner jag mycket inspiration nu, inte minst från HM. allt detta i kollaget nedan är från hm, jag vill att mitt liv ska gå i dessa färger. Byxorna till vänster är en stor kärlek.
Fågelburen till höger lika så.
Detta år ska jag starta tillsammans med min älskling. Vi ska bara ta det lungt och mysa tillsammans med hans familj. Jag struntar i nyårslöften eftersom för mig ger de bara ångest. Jag har redan nu börja planera hur jag ska leva mitt liv det kommande året. Inga löften. Bara mål. Jag ska försöka se allt vackert i mitt liv och uppskatta det mer än förr. Och jag börjar nu. Gott nytt år !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0