love is ♥

Jag har börjat få lust att skriva igen, iaf lägga in bilder och vara lite aktiv. Har inge mycket att säga, men ni märker att jag lever iaf! Jag sitter och letar skor och jag vill ha ett par nya sneakers till hösten. Hittat många snygga , men inte bestämt mig för antingen är pris för högt eller så är jag inte helt säker. Lägger in lite bilder nu på några godingar hade jag täänkt. Ni får ju gärna komma men en kommentar och hjälpa mig välja (:

detta är mina favoriter 999:-

andra snyggingar :














Kommentarer
Postat av: lena

uh, hotstuff. Jag gillar nog 1;an och 2;an mest :}

2009-10-07 @ 07:19:37
URL: http://lena.devote.se
Postat av: FridaL

jag tycker 1;an !! ;D;D

2009-10-07 @ 17:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0