let go

Dagens guldstjärna går till Rickard -mobilräddaren. Som de flesta vet har jag tappat mobilen i backen., väldigt mycket. Just därför tror jag det blev som de blev, mitt batteri va uppsvullet. Ganska komiskt, men inte så bra tror jag! Det hade alltså blivit tjockt, så skalet på mobilen höll på att spricka. Men då hade Rickard ett lika dant batteri hemma, som jag fick. Tack. Annars har det varit en ganska vanlig dag. Mycket bra dag alltså. Mysigt när man känner att våren hänger i luften. Att sommaren är påväg känner man i vinden. Och jag gillar det.
  Ger mig lite ångest över moppe kortet som jag inte tagit än bara. Jag tror inte de är ett bra tecken att jag har varit med en mindre moppe olycka och en bil krock. Jag gillar det inte. Blivit rädd för trafiken och de är inte bra. Iaf så måste det göras, och det kommer gå bra, det vet jag..
   Plugga är vad jag ska göra nu, försöka iaf! Franska och bild prov imorrn. Inte de lättaste, bild är ju mitt favvis ämne, men.. konsthistoria? Franska är bara allmänt svårt. Men jag tror jag ligger hyfsat bra till ändå! Och det är kul när det går bra.
Så det är vad jag ska syssla med nu. Ta en skål yoghurt och flingor med godsaker,.. och plugga!  Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0