i know

Vårshowtåget är snart över , men kul har det varit, och sista showen går av stapeln klockan sju ikväll på folkan, kom dit ! Hade för skolan förut, bara för någon timma sedan, haha oj, jag vet inte hur de gick. När jag sjöng nothing else matters med ewe så va tydligen min mick avslagen , men jag märkte inget och ingen sa nått till mig, men dom fick lyssna på evelina, ochjag fick se ut som en mimande dumskalle breved (:  What if gick bra, och jag känner mig nöjd, klart det kunnat gått mycket bättre men jag är nöjd med min insats haha. Nu ska jag slänga i mig något att käka, sedan fara vidare till nästa show. Puss på min älskling som ha de jobbigt nu, jag älskar dig.

HEJ DÅÅ!

Kommentarer
Postat av: Ekkin

åh, vad jag hade viljat se! Men är inte hemma ikväll :/

2009-06-12 @ 16:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0