toppen dag, verkligen!

DAGENS LÅT: A Goofy Movie: Stand Out + Eye to eye

Tillbaka på skolan efter lov. Och det börjar riktigt bra, känner mig på topp!, Heeelt underbart. Sitter och lyssna på Goofy the Movie låtarna, yuummie!, mihi. det måste bara bli dagens låt. Jag är bubbligt glad, hade en underbar dag med älskling, kommer hem och målar klart en tavla som jag börja på igår (nöjd) , Ser att jag fått kommentar av Karin, med önskemål om att få se en bild på Jonas, det ska vi fixa, men just nu har jag ingen annan än denna som man inte se riktigt ansiktet på, på denna dator jag sitter vid., men de kommer haha =)! Men nu ska jag digga på Disney Musik, tralla och vara glad, jag har fjärilar i magen. iihi va mysigt. pusspuss!




Kommentarer
Postat av: Jonas

hahah ta bort den bilden :( :D den är ju helt konstig och jag gillar den inte :D

2009-01-07 @ 23:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0