walk on water

Heeelåå (hehe.. emma förstår)
Har gått en vanlig skoldag idag. Jonas bli frisk. Efter skola åkte jag in till stan med Emma och Natta. Emma skulle shoppa lite grejer, och det gjorde hon. Herregud. Jag vill också ha pengar! Hon köpte en väska, en stickad väst typ, underkläder, tights och leggings. Har säkert glömt nått. Natta köpte smink och sminkborste. Och jag köpte ingenting, visst var det duktigt! Efter alla var klar med det de ville göra så gick vi till Barista. Och köpte en latte var. Mumms. Och mysigt! Vi var inte på barista på in utan den på Storgatan. Och vi gick upp på övervåningen, jag hade faktiskt aldrig suttit där, men vi hittade en jätte mysig grej. Typ en bungalo med massa kuddar, gud va vi myste och sippade på våra drycker. När dom var slut så lade vi oss och bara pratade, det var rikigt trevlig, och det var faktiskt ett bra tag sedan jag hade något rikitgt tjej stund. Tack för idag. Jag och hemma drog hem vid fem ? Och då väntade en pizza och tv på mig. Nu har jag slagit igång Ice Age 2 ! Så ska kolla klart på den. puss♥


dagens låt : Kelly Clarkson - My life would suck without you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0