We dont cry for love , we are super heroes...

Varit med mamma och bada och sola hela dagen till efter middag då Emma kom hit och vi umgicks. Det va på tiden.

Ingen bra bloggerska är jag just nu iaf men ..

  • Edguy - superheroes (epic version)
  • Gavin DeGraw - We belong together
  • Papa Roach - Scars
  • Shinedown - Call me
  • Hoffmaestro - I'm not leaving now

5 bästa låtar just nu, som man kan sjunga, skrika och ta de lungt till. Just nu känner jag för akustiska versionerna.
Bara för att de är sovdags men jag känner mig inte sömning, inte glad och musik är de som hjälper mig nu.

HEJDÅ världen


Kommentarer
Postat av: emma :)

ja det var verkligen på tiden, måste vara med dig mer :) <3

2009-08-12 @ 18:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0