jag vill rymma iväg

men kommer inte längre än till grätnäs. Imorrn ska jag ta buss upp till härnösand och sedan fortsätta med Fia till mitt favorit ställe. Det blir bara över en natt, men jag hinner vara där från kl 11 imorgon -torsdag tills fredag då vi åkerhem på obestämd tid. Jag hinner njuta av lugnet. Ska packa ihop de jag behöver nu,

Låter kanske skummt, men jag saknar redan min Elin. Bara faktat att du är långt långt borta och jag inte kommer träffa dig på 10 månader, får mig att sakna dig. Usch usch, men jag hoppas verkligen att du ha de toppen gumman ! , Du måste lova mig att du ha en underbar tid, Saknar dig !!

Saknar även världens vackraste människan i mitt liv, du vet vem du är.
Låt just nu : Gavin DeGraw - We belong together

Kommentarer
Postat av: Elin

Vi syns till Midsommar gumman!

2009-08-16 @ 00:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0