Full fart

Jag är inte duktig på att blogga just nu, men livet leker. Jag har spenderat några dagar hos älskling - underbaraste dagarna i mitt liv. Har även varit på urkult med tjejerna och Fyllt år. Fick en ny mobil, två bakböcker, muffinformar, två halsband, cd, och grejor till gitarren , present kort och mer mer mer, alla var super gulliga. Jag fick ett "present kort " petter, detta stod på ett papper:
"My dear sister this is my gift for you. This is a gift card for you. You and me are going to New Moon together il pay snack, bus and movie tickets for me and you. You'll have a awsome time, i promise
/ Petter Kupari -  the best brother ever !!!"
Sött , eller hur ?=)

Jag hade en bra dag, Saknar älsk.

Vet inte om jag ha något givande att prata om.., Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0