you talk so pretty

Onsdag 15 april 22.50, och jag sitter fortfarande i pyamaströjan. Mitt försvar och förklaring är Om jag kunde drömma , som jag börjat läsa i, och jag kunde bara inte sluta. Alla som har läst den förstår mig nog. Imorgon tror jag att jag ska in till stan, eller träffa jonas, hoppas på de senare alternativet men det var inte solklart ännu. Jag har även lovat att jag ska vara kanin vakt åt trulle, medans Frida är i fjällen. Hon har lämnat instruktioner om hur jag ska göra saker och ting. Haha! Men det ska nog gå toppen tro jag, eller hur trulle?
     Sitter och kladdar med tuchpenna på färgade papper, och lyssnar på Cookies 'n benas. Ganska mysigt de., joo. 
ska nog snart gå till sängs och läsa lite mer. Innan de tänkte jag slänga in lite av mitt kladd här, och hänvisa er till ett klipp, otroligt musikaliska och underbara tjejor. Puss.








Cookies 'n beans - now its too late 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0