funny funny^^

Hej igen ! , satt och surfa omkring lite och vet inte hur men hamnade på en bild på ett tidningsomslag, blev lite avis på hennes hår och tyckte det va ett fint kort, men sedan kollade jag nogrannare , jo det va matilda, en tjej som går i min parallel klass! Det va en bild som va från http://dagbladet.se/stil/1.125286 (läs och kolla^ imponerad )  , inte hört så mycket om hennes karriär. Mer än avundsjuka negativa kommentarer från många. Så jag ville bara , fast hon nog inte läser min blogg , gratta till framgångarna! , och fortsätt så, att vara vacker eller nått ^^ .
Och strunta i alla som slänger kommentarer på dig bara för dom är avis. ceep it going^

hehe, men nu drar jag iväg till Grätnäs, finns på mobilen. Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0