hang on, dont let youre self go.

heej !, nyss kommit hem från skolan, sitter och lyssnar på mys-Lars och funderar på att sno ihop nått att äta. Sedan måste jag nog plugga. Har franska prov på onsdag, och so prov om samhällsekonomi på fredag, kan inget alls på någon av dom, iaf inte mycket.

Var Hos kusinvitamin amanda igår åxå, hon klippte mig. Och höst luggen fick komma fram, var ett år sedan nu typ jag hade lugg. ovant men de blev bra. Hon är duktigt tösen.
  Funderat mycke på gymnasie-valet nusista tiden, kommer inte fram till något. Faktiskt lite sugen på att gå hotel-restruang åxå asså hjelp, varit estet och media annars, aja vi får se, men om ni ha nått tips så kommentera gärna! För jag har såå många funderingar. Speciellt över media och estet, det är ju ämnen man måste plugga vidare för att bli nå, jag vet inte asså. plugga vidare kan jag ju men va ska man bli? , hör av er ! tack (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0