seni seviyorum

Kom hem från Evelina nyss. Var riktigt nice att ta iknapp all tid vi slösat tsm, det jag säger är att det va längesedan vi gjorde nått och det va kul att få göra de idag! . meeen, Träffade min älskling idag första gången efter hans turkiet resa (: han är lite brunare än mig nu, hm.. men de är bra hehe.
Det va riktigt härligt, att få lite ny energi av honom.

Imorrn har vi " kom ut! " med klassen, med andra ord ska vi till södraberget och springa runt i skogen och göra olika grejer som tex knutar och origentering har jag hört ? , men med min klass blir de nog kul, haha.
Dampklassen iväg mot skogen, ja de låter skoj. Halsen börja bli lite bättre åxå, men är lite täppt så folk hor inte va jag säger haha. men de kan dom leva med hehe yeees.

pusspåer

(hitta onlägg i utkast, vart nog fel så lägger upp de nu :) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0