Pardon!

åh börja bli dålig med bloggen, men jag ska verkligen skärpa mig! , det är bara det, jag flyger som en trasa fam och tillbaka utan att ta en paus, och när jag tar en paus sitter jag fast med en bok jag läser fårn skolan. Men jag har faktiskt hunnit med kameran lite gran som jag ska lägga in på nästa inläggg! ,

idag har jag varit  på stan.. igen..! Och med samma stadsbrud, Frida. Men idag var vi inne för att sitta på M (trafikskolan) och plugga lite moppe och trafik-regler, ska in imorgon igen och fortsätta. 
  Lite småroligt äre, att försöka men de går ju sisådär hehe! och sedan ta en lunch och springa på staden lite, hann med lite shopping idag och igår åxå, var ju på stan / birsta igår med hehe. Igår hittade jag äntligen en kappa som jag kan ha i vinter på Vero Moda, för 500 kr! Och idag vart det knäsprumpor  för 59 kr på Åhlens (hihi,mys).
 Ska käka lite av mammas goda carbonara nu. åter kommer med ett inlägg med lite tokbilder under dom sista dagarna som gått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0