min hund är sötnos

11.42 jag hör ett mjukt skall och lite ylande. Jag stiger upp och öppnar min dörr. Där står min vovve viftar på svansen och svänger hela huvudet med en menande blick mot dörren. Det rikigt hördes och syntes vad han menade. Det var precis som han skulle ropat och paratat med mig. " Emma, Kliv upp nu. Jag är själv och behöver gå ut!! " " kolla, där är dörren, gå ut med mig! ". Jag började små fnittra medans jag drog på mig mjukisbyxorna och en jacka och öppnade sedan dörren. När jag öppnade dörren såg jag att det hade snöat, och det va lagomt kallt och solen sken. Det var enormt vackert och Bronco studsade fram på sitt sätt som bara han och kängurur kan.
  När han var klar så gick jag in, gjorde lite fruktost och läste ur min bok lite. Det var mysigt och boken är riktigt bra nu alltså!, spännande spännande. Ett kap kvar nu.. tror jag ska läsa ut de nu. Sedan ska jag nog läsa ur Solo jag fick av min snälla mor förut.

Puss

Kommentarer
Postat av: Ekkin

Du och ditt mysiga liv! hahaha, han och kängurur :D

2008-11-23 @ 00:59:33
URL: http://nitsew.blogg.se/
Postat av: Fia

hhahah, jag kan verkligen tänka mig hur han studsar fram!

2008-11-23 @ 09:59:58
URL: http://guldfisk456.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0