kraschat modem

jaa. Därför jag inte skrivit någonting! Jätte jobbigt, verkligen. Man blir som handikappad. Exempel ; jag sitter på rummet, jävlar , jag behöver träna på texterna till julshowen, hm.. texten har man inte och ingen chans till letssingit.com.. ett annat : jag måste baka till imorrn , muffins blir det. Men jag har ingen chans till recept.nu och har inget nedskrivet.

I alla fall så fick jag låna Sussanne's dator en stund.
Igår kom det faktiskt ett nytt modem, men nej.. det funkade inte heller! så det får bli ett uppehåll med detta.

Idag har jag varit på Hockey!, Timrå vann med 2-0 mot södertälje , yeey :D:D Gick med frida, askul vare!. Imorrn ska Frida även vara stand-in för min far. Så hon ska vara min pappa för en dag. Vi ska nämligen på Boda borg på en familje dag med mammas jobb. Kommer bli askul!

Igår var jag på skolan, hade det lagomt chill och klockan två hade jag utvecklingssamtal. Jag var så duktig såå. kanske skulle prata mindre bara hehe. När jag kom hem såg jag på HERCULES<3 haha. den är underbar, tycker ni inte? jag har en stor kärlek till skrik och panik (Pain and panic)
Nu ska jag kolla på Stjärnor på is, eller som elin vill uttrycka sig "Is på stjärnorna" mycket fint (:

Ni få ha det mysigt och önska mig lycka till med internet tjoffset. puss!



Kommentarer
Postat av: Ekkin

taack :D

haha, Skriiik!,, och PanIIIKK! :D

2008-11-15 @ 23:22:31
URL: http://nitsew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0