den 3 maj

Halo! Lördag idag, vi skulle egentligen åka hem ikväll till Matfors, men vi stannar över en natt till och åker hem på söndag morgon. Vakna vid nio av Elin's väckar singnal, jag låg kvar lite men klev upp ganska direkt ändå, gick ner till frukosten helt död kände jag mig, men vaknade kvickt när jag såg vädret - summer time ! gick upp borsta tänderna satt upp håret i en slarvig kunt och gav mig ut i solskenet.


Tog en kort prommis med bronco upp i skogen, gick inte så långt eftersom de va ganska klaffsigt av den snö som finns kvar i skogen här uppe. Och på vägen in i skogen kollade jag in bland buskar och träd och då flyger en tjäder ut ur träden och snacka om jag blev rädd. Ojoj bronco vände snabbt och stirrade på fågeln som flög sin väg.


  

När jag kom tillbaka så började jag skrapa på huset, helgens jobb, eftersom det senare ska målas någon gång, keempis i solen, sol läge åxå. Hoppades att man skulle bli lite brun kanske. 

 Ska snart ut och ta en prommis med elin tro jag, och vovven vill nog också följa på. Men vi få se hure blir. Känner mig ganska slöis nu, trött efter allt jobb och sol idag, men de har vare mys. Grillat till middag ikväll. Niice de yao.

Ligger i sängen med datorn på magen och lyssna på chris brown , niice de. Jag tog egentligen bara med mig datorn hit för musiken, eftersom det inte finns nått internett här, men då kom jga på att jag kan ju skriva av mig och sedan lägga in de, jag är smaartis ibland :)


Ligger och tänker på hur jag ska göra med prao'en och så. Har ringt hela jävla birsta city men ingen tog imot eller va ledig. Så tänkte ringa kusin Andrea som nyss börja jobba på en klädaffär i stan, annars så vet jag inte alls., kanke ullrikas jobb, vi få se. Bajsa på de. Syon få fixa, det är inte så enkelt.


Vet inte va jag ska skriva, men jag kan ju flumma runt lite, det är jag bra på. Sjunga kankse, ååhja.


Kanske springa ner och låssas kunna spela på Elins gitarr, kan ju lite iaf^, tro jag ska göra de. Seyah fuckers :)


    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0